zaterdag 16 september 2017

B-day Girl



Vorig jaar vierde ik mijn verjaardag in mijn favo restaurant! 
Sumo in Breda... Ik vind het zo leuk al die kleine gerechtjes en 
natuurlijk ook de Sushi en Noodels :-)

Zo lekker dat we er dit jaar ook weer heen gingen! haha...
Maar deze foto's zijn dus nog van 2016
dus tijd om ze in het album te steken ;-)

Met weer papier van Echo Park, zo had ik maar 1 vel liggen...
En 2 project life kaartjes die ik verder versierde met tekststickers
en leuke washi tape van Sushi gerechtjes! Heel toepasselijk niet?
Voor de rest vond ik allerlei spulletjes in mijn stash en gebruikte ze hier en daar
op mijn project life pagina ;-)



1 opmerking:

  1. Wat leuk gedaan weer Anneke....jij hebt de smaak goed te pakken....je gaat als een speer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke