zaterdag 15 april 2017

Harry Malter


Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer eens! 
De paasvakantie loopt hier alweer bijna ten einde :-)
Dinsdag gewoon weer naar school en normale ritme...
Maar eerst moet de paashaas nog langskomen natuurlijk ;-) haha...

Afgelopen week gingen we een dagje naar een familiepark "Harry Malter"
ik kreeg ook mijn pre order bestelling van Scrapwereld binnen 
met de geweldige nieuwe spulletjes van Doodlebug Design ;-)

Dus kon ik niet anders dan ermee aan de slag te gaan! 
Ik maakte een scraplayout en een pocket page...
Zo leuk om die twee te combineren.
De lijn van Doodlebug "At the zoo" was perfect voor mijn foto's, 
en ze hebben weer zo'n super leuke planner stickertjes die ik erbij kocht. 

Op deze layout allemaal foto's van de ringstaart maki's die zomaar in onze nek sprongen, 
dit hadden we niet verwacht zoals je kan zien ;-) haha
 


En dan mijn pocket page pagina! 




 Nog een heel fijn paasweekend! 

 

9 opmerkingen:

  1. Leuke scrap zo met de fotoos van je paasvakantie. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anneke! En heerlijk om meteen met je nieuwe spulletjes aan de slag te gaan!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pagina's zo met al die kleurtjes. Harry Malter is echt top! Daar gingen we heen als schooluitstap toen ik nog in het eerste leerjaar stond. Een dagje plezier gegarandeerd!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan en wat leuk zulke herinneringen maken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er leuk uit ! Ik ken het park niet ! Je hebt er al meteen leuke pagina's van gemaakt ! Fijn Paasweekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige pagina's heb je van jullie dagje uit gemaakt. Ziet er een leuk park uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gedaan.. ken het park ook niet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke