dinsdag 10 januari 2017

You are RAWRsome!



Dank je wel voor alle leuke complimentjes op mijn kleurwerk 
van de vorige kaartjes :-)

Vandaag start er alweer een nieuwe challenge bij "Cards Und More"
deze keer is het thema " Alles mag met hartjes"! 
Dus ik zou zeggen, doe gezellig mee...
Er is weer een leuke prijs te winnen ;-)

Ik ging weer aan de slag met mijn Monster stempelsetje
van "Gerda Steiner Design"
Deze keer maakte ik een klein doosje met papier van Noor Design "Shabby Chic"
 Nog een lintje, pearls, ... en klaar is kees!


6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd..
    Ik denk dat het niet erg is om dit monstertje onder je bed te vinden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal leuk!
    En een hartjes challenge, dat is niet moeilijk, dus als het even kan doe ik mee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk doosje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dir doosje met het Be-Challenged patroontje...prachige vrolijke kleurtjes
    Ik kom er morgen mee eentje...
    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf doosje, met dat monstertje! Heel erg leuk, Anneke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke