maandag 21 november 2016

Little Pumpkins


Hoi allemaal, 

OOh ik vond dit kaartje nog! 
Ik heb dit gemaakt tijdens de herfstvakantie, 
en is vergeten te plaatsen... Jeetje! 
Ik kan jullie wel zeggen dat het een moeizaam kaartje was, 
alle het inkleuren ging helemaal goed! 
Tot mijn dochtertje mijn creatie op mijn bureau vond
en ook dacht daar mits iets aan en daarom
vrolijk mijn afdrukje verder inkleurde ;-) haha...
Dus ik had wat extra accenten erbij! 



Dus kleurde ik de pompoentjes nog een keertje in 
zodat mijn kaartje terug hersteld was! 
De andere gekleurde pompoentjes hield ik bij 
die ik in haar album ga verwerken ;-)
Ook een leuk aandenken aan halloween toch?




1 opmerking:

  1. Haha Anneke, jij gaat je kleurwerkjes moeten verstoppen !
    Erg leuk kaartje !
    groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke