woensdag 17 augustus 2016

Winnaars Vrijkaarten Knotsgekke Kaartendagen!


Hallo allemaal, 
Hier ben ik eindelijk weer eens! 
Na een paar last minute verbouwingen heb ik eindelijk de tijd gevonden 
om de winnaars van de vrijkaarten te trekken...
 


Hier zijn dan de winnaars voor de beurskaarten! 





* Lisbeth Van Den Heuvel (FB)
* Leen Vermeulen (FB)
* Marijke Zegers (FB)
* Carien Mors (FB)

GEFELICITEERD, stuur je even een mailtje voor jullie prijs te ontvangen?
  

Heb je niet gewonnen?
Maar heb je toch lekker veel zin om langs te komen?
Online kun je nog kaartjes kopen met €1,50 korting p.p 
Zoals jullie allemaal al wel weten ga ikzelf al een heel wat jaren naar de beurs in Den Bosh! 
En maak ik er meestal een ware familieuitstap van ;-)
Hopelijk zie ik jullie zaterdag 3 september terug op de beurs! 
Want dan zit ikzelf op het bloggersplein ;-)


Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch – 1, 2 en 3 september 2016
-          E-mailadres:                     info@knotsgekkekaartendagen.nl
-          Website:                            www.knotsgekkekaartendagen.nl
-          Prijs:                                    Kinderen t/m 12  jaar hebben gratis entree.
Volwassenen betalen €8,50 p.p. (Mits in gezelschap van een vrouw mogen mannen gratis naar binnen). Online kunt u uw entreekaart voor de beurs met € 1,50 korting p.p. kopen.


1 opmerking:

  1. Lees ik dat ik kaartjes heb gewonnen. Super tof!! Ik stuur je een mailtje voor mijn adres. Heel erg bedankt, super blij mee!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke