woensdag 3 augustus 2016

Layout Dierentuin Blijdorp...



Hoi allemaal, 

Eigenlijk heb ik in de vakantie niet stilgezeten! 
En dagje naar hier een dagje naar daar :-)

En natuurlijk ook een beetje geknutseld als het eenmaal afgekoeld was in
mijn kamertje! 
Afgelopen weekend maakte ik deze scrapbook layout van ons dagje
"Blijdorp" 2 weken geleden....
Ik vind het een leuke dierentuin met veel dieren en leuk om door te wandelen! 

 Met het papier van Bella BVLD dat perfect is voor zo'n uitstapjes :D
Hoe vinden jullie het?
Voor niet veel layouts te maken ben ik toch wel blij met deze...
En er gaan er zeker nog komen! 
 
Ook wil ik graag meedoen bij de challenge van "Cards en Scrap Inspiratieblog"
waar er deze maand Safari/jungle het thema is! Perfect toch?

  



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke dubbele layout Anneke. Geeft echt een sfeer-impressie van de dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze layouts Anneke...heel mooi afgewerkt ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel erg leuk gedaan Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke