maandag 4 juli 2016

Do you want a cuppa?




Hoi allemaal, 

Eerst een dank je wel voor de leuke reacties die ik kreeg op mijn voorbije kaartjes! 
Altijd zo'n plezier om ze te lezen :-)

En daarom doe ik ook een leuke mini give away! 
Onder iedereen die deze maand een reactie achterlaat 
verloot ik een leuke stempel ;-)
Altijd leuk toch? Niet?

Hadden jullie ook al gezien dat ik weer kaartjes weggeef voor
de Knotsgekke Kaarten - en scrapdagen in September?
Want er doet nog niemand mee om er te winnen?
En ik ben er zeker van dat jullie allemaal super graag willen gaan?
Niet?

Voor vandaag heb ik dit Theekaartje voor jullie! 
Gemaakt met de stanzen en papiertjes van deze leuke Theeset van Stampin Up!  
Hoe vinden jullie hem?

 

Ooh en ik weet niet of jullie het al zagen?
Maar ik heb mijn koopjes tabje weer aangepast met alle spulletjes
die ik momenteel te koop heb staan ;-)

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je de stapel kommetjes maakte.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, uitnodigende kaart Anneke!
    Lief dat je kaartjes weggeeft, maar ik krijg altijd een vrijkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je blog heel graag!
    Tof met die theekopjes!
    Benieuwd wat je verloot?
    Ik vind het ook fijn een Belgisch blog te volgen! Fijne zomervakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kopje thee (of koffie) staat bij mij voor gezelligheid, en daarom is je kaartje dan ook een heel gezellig kaartje geworden. Super leuk, dat je de kopjes hebt uit gestanst en daarnaar het designpapier er achter hebt geplakt.
    Kei tof dat je kaartje mag weggeven voor de beurs. Ik ben zelf weer te gast op het bloggersplein, dus ik ben voorzien van kaartjes. Er zijn vast nog wel een heel aantal Knotsgekke Kaartenfans die je kan verblijde met een aantal kaartjes.
    Die leuke stempel, daar wil ik wel kans op maken. En nu de rust weer wat is wedergekeerd hier in huis, hoop ik dat ik toch weer wat vaker je blog kan komen bezoeken, en zelf weer lekker aan de freubel te gaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    Enige kaart. Ik vind hem gezellig met de kopjes. Ik kan niet naar de KKD, want dan ben ik op vakantie...ook leuk! 😄
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a great card Anneke and I love the different papers.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke