zaterdag 4 juni 2016

B-Day...



Hoi allemaal, 

Wat een leuke dag vandaag! 
Vandaag werd ik namelijk 27 jaar oud :-) 
En wat is er leuker om je verjaardag te beginnen?
Met knutselen natuurlijk!!  haha...

Deze voormiddag stonden we klaar in Nispen voor de nieuwe 
Stampin Up catalogus Party! 
We kregen de nieuwe catalogus en mochten een leuke
make en take maken ;-)
 Heerlijk toch?!  

Dan maar de nieuwste kleurtjes besteld...


Ik werd dan ook verwend met leuke kaartjes vandaag! 
En vele verjaardagskussen...
Hier zie je een kleine impressie van wat ik mee naar huis nam ;-) 
Dan je wel allemaal voor de prachtige kaartjes!
 

 We kregen ook een leuke goodiebag met de catalogus en 
materialen voor deze 2 kaartjes te maken ;-)
Het was weer heel gezellig! 
En voor mijn dag af te sluiten hadden we een groot familiefeest/BBQ
dus ik heb een drukke dag achter de rug...
Morgen nog mijn verjaardag klein vieren met familie en cadeau'tjes ;-)
 

En wat is er leuker om op je verjaardag in de prijzen te vallen?
Ik zag dat ik mijn mijn babykaartje de challenge bij 
"De Egel" heb gewonnen! Altijd leuk toch!
En ook zat ik in de de top 3 zat van "CraftAddiction" 
Super leuk toch?! 

http://de-egel.blogspot.be/



 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag, Anneke. Zo te zien heb je er een super leuke dag van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren ! Wat leuk dat mijn kaartje op tijd is aangekomen (had miujn twijfels met de staking vrijdag) Je hebt duidelijk een erg leuke dag gehad gisteren en vandaag nog een fijn feestje ! Geniet er maar van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd en volgens mij heb je wel een hele leuke dag gehad...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, dat is me dus volledig ontgaan ! sorry ! alsnog een dikke proficiat met je verjaardag,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Anneke,
    nog van harte proficiat met je verjaardag. Zo te lezen een heel gave dag met bovendien leuke knutselberichten. Je babycreatie verdient het ook. Superleuk!!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier wens ik je nog een fijne verjaardag! Geniet nog maar lekker na!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog proficiat Anneke...je dag was supergeslaagd lees ik wel en dan ook nog 2x in de prijzen gevallen...super hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte gefeliciteerd, zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad. Wel leuk om allemaal kaartjes mee naar huis te kunnen nemen. En als finishing touch nog 2 keer gewonnen. Hopelijk heb je vandaag nog zo'n fantastiche dag er achteraan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke