zondag 8 mei 2016

Oude bok...




Hoi allemaal, 

Wat een heerlijk weer he! 
Ik heb niet veel meer geknutseld, 
ga vandaag toch proberen nog in het zonnetje wat te maken ;-)
We zitten met zo'n weer wel de hele dag buiten te genieten 
van het weer hoor!! Voor ons meisje staat er zelf een klein zwembadje...

Gisteren maakte ik nog deze cadeauverpakking! 
Mijn schoonvader was gisteren jarig dus dat verdiende
een cadeau'tje!  Geen praline's maar dat was om hem 
om het verkeerde spoor te zetten ;-)
Ik bekleedde dit pralinedoosje met een leuke strik, 
leuk om te maken en helemaal niet moeilijk...
Gewoon wat lusjes op elkaar!! 

Dan kleurde ik deze leuke stempel van Whiff of joy in! 
Perfect voor een "oude bok" vinden jullie niet? haha..
Nog een tekststempeltje en knoopje van Stampin Up en klaar ;-) 

 


Nog een hele fijne en zonnige dag!

4 opmerkingen:

  1. So great, Anneke! That donkey is adorable! Have a great day! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk Anneke ! Nu ben ik wel erg benieuwd wat er in de doos zat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie feestelijke verpakking!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit met de grote strik Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke