donderdag 17 maart 2016

Oh hello...



Oh hallo allemaal! 
 
Vandaag heb ik een schudkaartje voor jullie, 
ik maakte deze met de leuke bloemetjes van Where Ideas Bloom.
Ze zijn erg leuk om in schudkaartjes fzo te gebruiken, 
vinden jullie ook niet?
 
Ik gebruikte de paarse, witte & roze...
Voor de rest had ik dit ingekleurd magnolia afdrukje nog liggen, 
ze lag weer te wachten om eens gebruikt te worden! 
Het papier is van Echo Park, altijd zo vrolijk vind ik.
Voor de rest nog een paar bloemtjes, pearls, hartje...
 En alle tekstjes is zijn van Stampin Up!
 
 

 
 
Nog een hele fijne dag! 

10 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk met al die blommekes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief schudkaartje, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, what a lovely shaker card. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat leuk gedaan Anneke....prachtig schudkaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit schudkaartje Anneke...wat een schattig Tildaatje met haar paaskuikentje....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die bloemetjes zijn echt leuk! leuke kaart. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW this is soooo cute and adorable !! Love it to bits
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ps : I am having a celebration on my blog with prizes...would love to have you join in.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke schudkaart, wat lief zijn die bloemetjes in het schudgedeelte. Leuk Tilda met het kuikentje erbij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke