dinsdag 9 juni 2015

Verpleegster Tilda & Uitslag candy!



Hoi allemaal, 

Ooh sorry ik was helemaal de uitslag van de candy uit het oog verloren! 
Tot Gerjanne met er vorige week aan herinnerde :D dank je wel! 
 Schaam me diep dat het zolang heeft geduurd, 
maar er is in die tijd ook nog veel gebeurd hier thuis...

Maar dan nu de winnaar! 
Ik heb random org gebruikt en daar kwam dit uit :-)

 De winnaar is dus "Lisbeth van den heuvel"!
Zei was de 7ste die een reactie achterliet toen :D
Van harte gefeliciteerd! 
Stuur je me een mailtje en het verassingspakketje komt jou weg uit! 

En dan nu mijn kaartje! 
Vandaag maakte ik een beterschapskaart voor mijn schoonzus
die in het ziekenhuis ligt met een blindedarm ontsteking..
Dus dat verdiend een kaartje, vinden jullie ook niet?

Het afdrukje van Magnolia vond ik in mijn collectie afdrukjes :D
Ze was enkel gestempeld op aquarel papier! 
Dus tijd om nog eens mijn Twinkling H2o's te voorschijn te halen..
Hoe vinden jullie ze ingekleurd?
 Het papier is een oude collectie van Maja Design



 
 Nog een hele fijne dag!!

8 opmerkingen:

  1. Een leuk beterschapskaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk beterschapskaartje heb je voor je schoonzus gemaakt, Anneke.
    En Lisbeth gefeliciteerd met de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lief kaartje voor je schoonzusje Anneke....daar knapt ze zeker van op!
    Fijn dat je de uitslag nog even doorgaf en gefeliciteerd Lisbeth.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige kaart Anneke! Mooi in dat rood en wit en zuster Tilda heb je heel mooi ingekleurd.
    Ik dacht: Ik zeg het maar even. ;-))

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi beterschapskaartje Anneke....en leuk dat Lisbeth de candy heeft gewonnen ...gefeliciteerd ermee hoor en veel plezier ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi beterschapskaartje!
    En Liesbeth, veel plezier met je gewonnen candy!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Supertoffe kaart. Heel mooi. Prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi anneke
    mooi en leuk kaartje
    wat leuk dat ik je candy heb gewonnen
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke