dinsdag 6 januari 2015

Opgeruimd staat netjes...



Hoi allemaal, 

 Dit jaar begin in netjes aan mijn bureau :-) haha...
Ben benieuwd hoelang het weer gaat duren! 

Vorig jaar zijn we ook verhuisd dus heb ik een nieuwe hobbyruimte, 
allé bureau deze keer :-) Ze staat naast de achterdeur, 
in ons 'berghokje' eigenlijk waar je altijd door moet voor naar de tuin 
of de badkamer te gaan.. Er staat ook onze wasmachine en wat voorraadkasten! 

Dus mijn ruimte is wel wat gekrompen, tegenover vroeger mijn hobbyzoldertje ;-)
Maar ik kan er alles kwijt dus ben ik al blij! haha..

Ziehier mijn stekje waar ik tegenwoordig aan freubel! 







6 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te zien waar je zit Anneke! Heb je mijn plek ook gezien? (Sorry, ik weet even zo gauw niet of je hebt gereageerd) Ik vind het altijd leuk om dan in gedachten iemand op zijn plekje te zien zitten freubelen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    wat een leuk plekje heb je !
    En toch een beetje meer afgesloten dan het mijne denk ik :)
    Ach ja, wij zijn snel content he, geef ons wat stempels en papier ...
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keurig hoor. Bij mij is het een zooi. Morgen beginnen??? Anders donderdag. Uitstel-afstel zegt Wim. Maar misschien morgen even samen, ??? Kijken of dat wil lukken? hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk freubelhoekje Anneke.....Ik heb een hoekje in de woonkamer.....en dan moet ik naar iedere kaart ff opruimen....ook wel goed vind ik...en gezellig bij mijn mannetje s'avonds ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ,leuk , hoop dat je wat tijd vind om te knutselen want met zo een plein prutske in huis .
    Hoop dat alles goed gaat met jullie en kleine Fleur .
    Men kerst kaart in terug gekomen met de post ... dus bij deze nog een zeer Gelukkig Nieuw Jaar gewenst .

    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    Ziet er heel gezellig uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke