woensdag 28 januari 2015

KKT Donkerblauw & Fushia



Hoi allemaal, 

Mijn 888ste bericht op mijn blog! 
Zo leuk en dank je wel iedereen dat jullie
altijd even tijd vinden om te komen kijken en even te reageren :-)

Vandaag is het tijd voor de eerste kleurenkaartenteam van dit jaar ;-)
Ik vond het altijd zo leuk, maar vorig jaar is het me niet gelukt
om mee te doen! Hopelijk lukt het me dit jaar weer wel terug...

Deze keer was het al een moeilijke opdracht vond ikzelf
"Donkerblauw & Fushia" 

Na een zoektocht naar fushia vond ik dit restje nog!
Perfect, daardoor werd het een klein kaartje..
Ook leuk toch?
De stempel is van Penny Black, 
dan nog tekst, pearls, kant, ...




En hoe vinden jullie hem geworden?
Ook heb ik een klein envelopje gevonden en deze bestempeld :-)

Nog een hele fijne dag iedereen! 
En bedankt voor jullie bezoekje

26 opmerkingen:

  1. Supperschattig kaartje met een dot van een stempel!
    Ik hoop volgende maand terug mee te kunnen doen ...
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    T'is een superschattig kaartje geworden. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schattig kaartje.
    Groetjes pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat ziet dit er lief en leuk uit echt om van te genieten
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jij hebt er ook een prachtig kaartje van gemaakt Anneke....en ook de envelop is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet image and such fun colors! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kleine kaartjes zijn hartstikke leuk! Wat een gaaf afdrukje heb je gebruikt. Door de bloem roze te maken past het perfect bij het papier en de opdracht van het KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,
    Prachtig kaartje en je envelopje is ook erg leuk,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief kaartje Anneke wat een mooi en prachtig ingekleurd stempeltje...en dan ook nog een leuke bijpassende envelop....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg lief kaartje en mooi met een bijpassende envelop!
    Ik heb ook meegedaan, ook al sta ik helaas niet op Martinas lijstje :-(
    Kom je ook kijken?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk zijn die egeltjes en mooi gekleurd ook je kaartje is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zijn die egeltjes en mooi gekleurd ook je kaartje is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enig kaartje! Dat stempeltje is en blijft schattig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,

    Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt en je envelop is ook super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig kaartje, mooi restje papier, ook de randstempel vind ik geweldig
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat is die leuk zeg, o die heeft helemaal mijn hart gestolen. Prachtig de kleuren en ingekleurd. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Anneke,

    Wat een super leuke kaart maakte je. Maar daar zal de kleurencombinatie wel voor iets tussen zitten hé, lekker fel... Daar hou ik wel van!
    Ik postte mijn kaart net met een dagje vertraging...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje weeral .
    Met Penny Black zit je altijd goed
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kijk nou toch wat een dotje. Kei leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super lief kaartje.. Mooi gedaan in deze kleuren!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 Dagen later met reageren . Maar je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt voor het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anneke
    mooi kaartje voor KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze vind ik zooo mooi en lief.
    Ik ga je volgen . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke