donderdag 11 december 2014

Computer Guy




Vorig weekend verjaarde mijn schoonbroer! 
En voor zijn verjaardag gebruikte ik nog eens deze leuke digi 
van Mo's digital pencil...
Heel toepasselijk mits dit het beeld is dat we meestal te zien krijgen van hem :-)
haha... De digi's van Mo zijn soms zo leuk omdat ze met
 de werkelijk overeen komen!  Vinden jullie ook niet?

 Deze scrapvellen heb ik al jaren liggen, heb ze ooit eens in de uitverkoop
gekocht! En ik wou ze altijd eens gebruiken met deze leuke digi! 
Dus weer een idee'tje afgewerkt ;-)



Ik heb deze keer weer eens gekleurd met mijn Spectrum Noirs! 
Dan nog een paar sterretjes, pearls, tekst van Whimsy Stamp en Su
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    Kei leuk kaartje. Ja, die digi's van Mo Manning zijn meestal wel heel toepasselijk. Ik gebruik die ook wel graag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuke digi, Anneke. Is ook vaak te gebruiken op een leuke kaart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke