maandag 1 september 2014

With love vs Merry Christmas



Gisteren deed ik mijn blogronde! 
En ik kwam deze leuke sketch challenge bij SU-per Challenge tegen, 
ik wist gelijk welke spulletjes ik wou gebruiken voor mijn kaart :-)

Het prachtige papier is van Stampin up natuurlijk, 
zoals alles bijna enkel het afdrukje niet! 
De bloemetjes zijn uit een set van SU, 
het papier, ....
Het beren afdrukje is van Elzybels stamps, spijtig genoeg
niet meer te verkrijgen! Ben ik blij dat ik toen nog een paar 
heb gekocht :-) Deze heb ik ingekleurd met mijn Fabel Crafts potloden...

 
  
En toen ik klaar was wou ik ook nog een kerstversie maken! 
En dit is hem geworden :-)

Papier van Basic Grey, stempels van Stampin Up natuurlijk ;-)


Wat vinden jullie ervan?
En welke is jullie favoriet?
De mijne is die met het schattige beertje ;-)

Nog een hele fijne dag! 

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten, Anneke. Vind ze allebei erg leuk.
    Ben toevallig vanmiddag ook bezig geweest met deze schets. Zet 'm morgen op m'n blog :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Wat prachtige kaartjes heb je daar gemaakt. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten, vind persoonlijk met stempel het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Anneke, ook een hele leuke sketch heb je gebruikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    ik vind ze eerlijk gezegd allebei erg leuk! Die kerstvariant is superleuk door het achtergrond papier.
    En het beertje is ook super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allebei leuk zeg! Je geeft mij weer nieuwe ideeen haha. Echt erg mooi gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verschillende kaarten met dezelfde schets. Mijn voorkeur gaat naar de bovenste uit. Ik ben nu eenmaal weg van dat prachtige achtergrond papier dat je hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten! Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenges.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke