vrijdag 22 augustus 2014

Moederkesdag!



Hier ben ik weer eens! 
Wat een tijdje alweer geleden....
Maar we zijn druk bezig geweest hoor.

We zijn 2 weken niet thuis geweest en het resultaat was
dat we weer een wildernis van onkruid hadden in ons tuintje!
We hebben een hele week tussen de buien door bezig geweest, 
om alles weg te krijgen om overal gras te kunnen zaaien! 
 Ons tuintje is nu helemaal perfect in orde, 
laat de bloemetjes maar groeien nu :-) 



Ook was het moederkesdag hier in het Antwerpse, 
en daarvoor had mijn kleine schat met hulp van de papa
natuurlijk dit leuke dienbladje gemaakt :-)
Zo schattig! 



Ik heb ook al een paar kaartjes gemaakt, die jullie nog te goed hebben ;-)
En mijn roze babyvoetjes ook nog natuurlijk!

2 opmerkingen:

  1. Het tuintje ligt er weer keurig bij, Anneke.
    En wat een super schattig dienblad heeft Fleur met haar papa gemaakt. Lief van allebei om jou zo te verwennen met een mooi zelfgemaakt cadeau!
    Alvast een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, dat zal een voldaan gevoel geven als de tuin er weer zo uit ziet!
    Je moederdag cadeau is weer top. Creatieve papa!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke