vrijdag 11 juli 2014

Sail away...



Hoi allemaal,

 Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt! 
Ik zat te wachten op mijn nieuwe Doohickey's van Magnolia
om dit kaartje af te werken :-)

En ja hoor vandaag zaten ze in de bus!! 
Zo leuk zijn ze! En al helemaal als je van de zee houdt zoals ik ;-)




Voor mijn kaartje heb ik ook een nieuwe digi van Whiff of joy gebruikt.
Het papier is van Maja Design, ook nog een stukje van magnolia papier! 
Stempels van uit al mijn zee collectie's :-)
Dan nog mijn nieuwe stansen zoals het anker en de golven...
Het stuurwiel is ééntje van My favorite Things





8 opmerkingen:

  1. Wat een tof kaartje Anneke! Ik ben ook super blij met de stansjes, ze zijn mooi he :-)

    Fijn weekend,

    Lins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super mooi kaartje. Prachtig die stansen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO Wat is dit leuke gemaakt Anneke, supermooi gedaan, leuk om nieuwe spulletjes te kunnen gebruiken hé?
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje en mooie spullie's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Anneke.
    Ik heb deze doohickey's ook besteld en ze zijn leuk hè

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schattig kaartje! En die stansen zijn erg moi zo te zien! Ben benieuwd naar je creaties ermee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's fantastic! You picked just the right die cuts to add to your sweet little sailor mouse. Adorable Anneke! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Superleuke kaart.
    Geniet van de rust en je gezin.
    Ik zou zeggen en de komende drie dagen van je tuintje, nu het weer het even toelaar :-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke