vrijdag 20 december 2013

Winter Friends



Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer eens :-)
Deze week heb ik eerst alles eens opgeruimd
en alle nieuwe spulletjes van ons Fleurtje een plaats gegeven!

Daarna heb ik eindelijk nog eens tijd gemaakt voor
een kaartje te maken! 
Al direct ééntje voor volgende kerst want dit jaar heb ik 
nog snel fotokaartjes laten drukken :-)

Dit is mijn kaartje geworden,
met een digi stamp van Whiff of Joy.
Het papier is van Imaginisce en dan nog een paar
sneeuwvlokjes gebruikt! De sketch kwam ik tegen bij





 Nog een hele fijne dag! 

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart, Anneke. En een goed begin is het halve werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AW!! Such a precious image!! Lovely coloring and such fun festive papers!! Love it! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig plaatje, mooi gekleurd, dus een mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat ern schattig kaartje!

    Hoe gaat het met de kleine Fleur en met jou?
    Geniet lekker van je kleine meid!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anneke,
    wat ene leuke kaart. Dat rendiertjes is erg gaaf!
    Gat het allemaal goed met Fleur?
    Haar eerste kerst komt eraan....
    Geniet ervan,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Plezant kaartje.

    Ja alles een plaatsje geven, ineens is alles anders nu in huis met drie hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaart heb je gemaakt. Erg mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan.

    Ik wens jouw en je familie alvast Fijne Feestdagen en alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart Anneke! Goed bezig hoor dat je alle spulletjes al hebt opgeruimd: wij zitten hier nog tot aan onze oren in de blauwe spullen, we zijn ook zo erg verwend...
    Voor jullie natuurlijk ook heel fijne feestdagen met zijn drietjes, geniet er lekker van!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke