donderdag 1 augustus 2013

Happy Birthday



Hoi allemaal, 

Vandaag zijn we weeral augustus! 
Wat gaat de tijd toch snel ...
Waarschijnlijk hebben jullie het al gezien op het Krea Teja Blog, 
maar het design team blog houdt ermee op!
Je kan nog wel steeds alle kaartjes & tutorials blijven bewonderen, 
maar er wordt niets nieuws op gezet ...
Wat ik natuurlijk heel spijtig vind, want het was erg leuk om voor ze 
te werken. Maar ik kan het ook begrijpen en wens ze veel succes met alles nog!

Vandaag heb ik weer een labelkaartje voor jullie, 
deze keer voor de vriend van mijn mama die 50 is geworden! 
Het stempeltje is van Whiff of joy, het papier van Echo Park "this and that" 
voor de rest nog een randstans, roosjes, jute, touw, ...



Voor het label heb ik een digi tekst van Meljens Design gebruikt, 
ook heb ik mijn nieuwe vlaggetjes stans gebruikt!



Nog een hele fijne dag, 
en hopelijk kunnen jullie morgen wat verkoeling vinden :-)

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor een Abraham!
    Enig afdrukje ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Anneke, prachtig!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card! Lots of fun folds and pull outs. That always makes a card more fun to get. Great job with the cute WOJ image Anneke! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind t een super leuke kaart geworden, Anneke, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke