dinsdag 18 juni 2013

A true classic



Hoi allemaal, 

Vandaag weer eens een stempelkaartje! 
En ééntje op bestelling, voor een man...
Altijd moeilijker om een kaartje te maken vind ik.
 
Ik vond dit leuke stempelsetje van Forever Friends in mijn 
stempelcollectie en wou die ook weer eens gebruiken.

 Toen kwam ik op dit idee, om vierkantjes te maken...
 Ik vind hem zelf wel leuk, en weer eens iets anders :-)

Heel simpel om te maken, maar ook wel leuk!



 Aan de binnenkant heb ik ook nog een papiertje gekleefd, 
met ook een stempeltje op :-)



Hoe vinden jullie hem?


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel leuk gedaan! Heel origineel met die vierkantjes. Mooi! Tof dat je het niet ingekleurd hebt, geeft net iets beter het 'klassieke' gevoel weer ;)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke