donderdag 14 maart 2013

Spring Time with butterflies





Hoi allemaal, 

Gisteren is er een nieuwe challenge begonnen bij het
Krea Teja Team blog en dit keer was het mijn beurt
om iets leuks te verzinnen :-)

De challenge die ik heb gekozen is
"Maak een lente kaart met vlinders"

 Ook heb ik een leuke foto als inspiratie gezocht



En hier is mijn uitwerking


Het papier dat ik heb gebruikt is van Pion Design
de stempel is van magnolia uit een oudere collectie.
Dan nog een stans van magnolia, kant, roosjes, vlinder, 
charm, chandeliers, pearls, ...


Ook doet mijn kaartje mee bij:
*Simply Magnolia: Easter & Eggs
* Cute Card Thursday: Anything Goes

Doe allemaal gezellig mee en maak een leuke lente creatie!

En nog een hele fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Anneke...Tidaatje ook schitterend ingekleurd...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh je krijgt meteen zin in die eitjes .... hihi... leuk bedacht joh! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, Anneke...Tilda springt er helemaal uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een plaatje Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kleuren heb je gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en de eitjes zijn om op te eten.Schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi paaskaartje zeg! Erg leuk gedaan.
    Mooie vlinder is het wat je gebruikt hebt.

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just look at that sweet Easter Tilda. Adorable! Love that gorgeous metal butterfly Anneke. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Anneke, your Easter card is fantastic. Thanks for joining us at Simply Magnolia Challenges. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje!

    Leuk stempeltje ook!

    Fijne avond nog....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke