zondag 25 november 2012

Kerstlandschap



 Hoi allemaal,


Gisteren zijn we weer gaan knutselen in Kasterlee!
Deze keer heb ik voor mezelf niets gemaakt, 
ik heb deze krans van keramiek geschilderd voor mijn mama.

Heb er wel een hele dag aan gezeten hoor!
Maar schilderen vind ik toch leuk dus vond het wel 
een uitdaging :-)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!

Er kunnen ook lichtjes in en als het dan 's avonds donker 
is heb je een hele gezellige krans!

https://yeuwcq.bay.livefilestore.com/y1mvCvK7tfzuj6sB2Qa8d6iX3jrjG4tpiU7kbNesItjtwQJg6ZcixdZylP08t7yJpvlXA5pLuChra-jDMhWO7tN2jA27WNh8qQXyvIALSKzYGbhXkmgEV3Wig/P1030344.jpg?psid=1

En hier een foto in het donker :-)

 
https://yeuwcq.bay.livefilestore.com/y1mylbzECgZfzDjVqULhnJ6alsXUJXdbdyApyQGkvZytV562-j-RQEFmz4e0oFvqUeKSdZ5yMB63SKE4bLVNx1Ah5l6T59s8L3GT-ti4OIfh2ojyU_MZgxUDg/P1030345.jpg?psid=1


Nog een hele fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Anneke wat een geweldige mooie creatie,zal je moeder blij mee zijn.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er geweldig uit Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een krans!!!! Al die uurtjes schilders-werk hebben hun dienst bewezen...de mama zal weer gelukkig zijn!
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ziet er erg mooi uit, wat een sfeervol cadeau
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt prachtig kunstwerkje is geworden :)
    ben er super blij mee!
    mercikes dikke knuffels
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer eens iets anders hé? :) Ik vind het een heel leuk projectje. De kaart in je vorige post vind ik ook geweldig, net zoals je nieuwe blog lay-out. Anneke is een bezige bij :D

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai wat een stukje kunst! Ziet er echt super uit! Ik kan het geloven dat het een heel werkje was, maar het resultaat mag er zeker zijn!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow An, wat is ie gaaaf! Heel erg leuk zeg!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal ze tevreden zijn met zo een mooie krans!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer prachtig uit je moeder zal er wel heel blij mee zijn

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Anneke,
    wat een creatieve uitspatting !! Heel erg leuk gedaan. Met de lichtjes aan ziet het er helemaal sfeervol uit. Je had zeker wel een heel voldaan gevoel toen het af was?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verandering van spijs doet eten. Het ziet er heel mooi uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig! Wat ben jij toch enorm creatief....wat zal je moeder hier blij mee zijn!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige krans, ziet er erg gezellig uit met die lichtjes.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig krans Anneke. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend gaaf Anneke! Ik kan me voorstellen dat je moeder daar heel blij mee is.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke