zondag 18 november 2012

Bella with presents




Hoi allemaal, 

dank jullie wel allemaal voor de leuke reactie op mijn 
creaties van voorbije week! 
Mijn kerstster hang hier te pronken :-)


 Vandaag nog eens verjaardagskaartje, en dan vlieg
ik weer in de kerstkaartjes! hihi...
Deze kaart had ik gemaakt voor mijn vriend zijn verjaardag, 
het stempeltje is van Wild Rose Studio Stamps!
Ik vind deze serie zooo lief!

Het papier is van Making Memories 
 Dan ook weer mijn Martha Steward pons gebruikt, 
voor de rest nog bloemetjes, knoopje, parels, tekst, glitters, ...





 Nog een hele fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, ik vind de stempeltjes ook geweldig ik heb er 2 voor kerst kaartjes. Ik zal er ook eens wat extra kaartjes gaan maken.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anneke en met een super schattige stempel!!groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje joh! Wat is dat stempeltje cute:) Liefs WIllemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje.
    Fijne zondag.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat een schatje! Erg lief kaartje. Heel mooi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje Anneke, grappig stempeltje, zo schattig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow what a cutie pie!! :) Love your gorgeous coloring and design my friend! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke