zondag 16 september 2012

Herfstmuisje ...



Hoi allemaal, 
 wat vinden jullie van mijn nieuwe blog layout?
Helemaal klaar voor de herfst :-)

Het muisje van mijn kaartje heb ik als blog banner gebruikt, 
hoe vinden jullie hem? Ik vind hem zelf wel erg leuk, 
ondanks ik zo bang ben voor een echte muis :-) haha ...

Mijn kaartje heb ik gemaakt voor onze challenge bij Cutie Stamps Club
daar kan je deze lieve digi van Meljens Design aanvragen
op voorwaarde dat je een kaartje maakt en lid bent natuurlijk!!

Het papier heb ik op de beurs gekocht en is van Imaginisce
de bladeren heb ik uitgesneden met mijn cricut!
Soms vergeet je wel eens wat je er allemaal wel niet mee kunt *bloos*
Het tekststempeltje heb ik ooit eens 2de hands gekocht, 
en dan heb ik nog een kleine lieveheersbeestje gebruikt en klaar was die :-)



Ook doet mijn kaartje mee bij:
The Crafty Pad: Autumn Colors




Nog een hele fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. Nou Anneke , jij bent al helemaal klaar voor de herfst ! Prachtig kaartje en blog-layout. Lief stempeltje heb je gebruikt. Fijne zondag ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een herfstcreatie! Heel mooi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We kunnen het niet meer ontkennen de herfst is begonnen, maar dit is ideaal weer om te beginnen met kaartjes maken. Je hebt er een leuk werkje van gemaakt.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit soort muisjes vind ik ook schattig. Die andere niet (maar die hebben ook geen laarsjes aan...)
    Mooie bloglayout, lekkere heldere kleuren. En je kaartje is net als de muis, schattig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card and I like that image. Nice fall colours and those cutout trees are neat as well.
    And hey... great inspiration for your blog header, which by the way, I like the new look. Great header and I also like the fall colours on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! En je blog-LO ziet er heel mooi uit!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Anneke,
    wat een schatje is dit stempeltje toch! En je kaart daardoor ook. Die grote laarzen! Mooie kleuren heb je gebruikt! Echt voor de herfst!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, je bloglay-out is super geworden! Erg mooi die blogbanner met dit kaartje. Super ook dat lieveheersbeestje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig herfstig blog layout. Het ziet er geweldig uit. Leuke muis ook !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow he's just adorable Anneke!! Love your Fall colors and image!! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovin the Fall themed blog!! Your card is also perfect for Fall and your coloring is wonderful.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke herfst blog heb je ervan gemaakt! Zo krijgen we toch allemaal zin in in de gezellige herfst?! Leuke muis joh! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Anneke - this is a really cute card. I love the image (how sweet that little mouse is kicking up the leaves!) and I love all your tree, leaf and acorn details.
    Thank you for joining in the fun this week at The Crafty Pad in our "Autumn Colours" challenge.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card & a fab image! It's just perfect for our Autumn Colours Challenge at The Crafty Pad thanks for playing!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. How fun! You've done a marvelous job with the autumn colors and that little guy is cute as can be. Adorable Anneke! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje! En wat mooi ingekleurd. Mooie kleurencombinatie.

    Ik ben net begonnen met het inkleuren van stempels, maar moet nog even oefenen...

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke