vrijdag 7 september 2012

Birthday Cake Mouse



Hoi Allemaal,

 Vandaag heb ik weer eens een jongenskaartje voor jullie!
Soms toch zo moeilijk om te maken he?
Maar met dit leuke stempeltje en geweldig papier 
vind ik het toch wel leuk om zo'n kaartjes te maken :-)

Het papier is van Echo Park "This & That Charming", 
het stempeltje is van Whimsy Stamps 'Birthday Cake Mouse'.
Op de taart heb ik icing gemaakt met mijn pearlpen :-)
Ook weer een borderpons van boekenvoordeel gebruikt!
Voor de rest nog een stans van Nellie Snellen
plakpareltjes, lint, touw, en een sterretje, ...



Ook doet mijn kaartje mee bij:
 



En alvast een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    wat een ontzettend leuke kaart! Ik denk dat deze bij een jongen zeker in de smaak valt!
    Grappige afbeelding en het papier is super!
    Groetjes en een fijn weekend!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf ook altijd wat aan klooien met die jongenskaarten maar deze is erg leuk geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoe hij helemaal in de slagroom lijkt weg te zakken, superleuk gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke , gave jongenskaart is dit !! De stempel is erg grappig .... En het papier erg mooi. Fijn weekend. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super fun birthday card and I just love how you've done the icing...looks completely real.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Dat papier komt mij bekend voor. Ik denk dat het hier ook ergens in de schuif ligt haha :)
    Heel leuk gedaan en zeker die icing met je perlen pen!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is soooo cute!! I love that stamp, the colors you used are gorgeous and love the sketch, especially the little star shaped tag.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke