dinsdag 17 juli 2012

Digital Tuesday # 169


Hoi allemaal, 
vandaag  is het weeral dinsdag dus tijd 
voor een nieuwe challenge bij Digital Tuesday!

Deze week is de challenge "All tied up"
Ik heb deze leuke digi van Saturated Canary
die je kon aanvragen bij het Copic Marker Europe Blog!
Je moest natuurlijk dan een kaartje ermee maken...

Het papier is van DCWV "Sweet paper Stack"
voor de rest nog een borderpons, lintjes, bloemetjes, .. 


Ook doet mijn kaartje mee bij: 
* Copic Marker Europe: Digi challenge
* Crealing: Zomer



En dan ga ik vandaag weer aan de knutsel met mijn nieuwe spulletjes 
van Whimsy Stamps :-)





14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieffie, prachtig ! Als je het leuk vind kan je kaart ook mee doen met de zomer challenge bij Crealing met deze vrolijke kleuren
    Liefs joyce
    www.crealing,.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Anneke! Het Digi'tje is supertof :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een enige kaart Anneke!
    die postzegel stempels staan ook nog op mijn lijstje:0) ze zijn zo leuk!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel erg leuk en geslaagd kaartje ! mooie kleurtjes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh leuk! En roze, ik ben fan van roze! Superleuk gedaan dat strikje. En zoveel nieuwe knutselspulletjes van Whimsy. Heel veel plezier ermee!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje met een erg leuke digi en wat heb je leuke nieuwe spulletjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart , Anneke !! En ik ben jaloers .... die spulletjes wil ik ook !! Die stempels en postzegel-stans staan op mijn verlanglijstje. Veel plezier ermee. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Nog veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel erg vrolijke kaart! Wat leuk hoe je dat cadeautje hebt verwerkt! En nog lekker aan de slag gegaan met je nieuwe spulletjes? Die Whimsy stempeltjes zijn leuk he, ik heb sinds kort ook een setje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk vrolijk zomers kaartje! Prachtig weer. En wat heb je leuke nieuwe spulletjes. Veel knutselplezier!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje en wat een leuke digi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke