zondag 8 juli 2012

Birthday Cup Mouse



Hoi allemaal, 

vandaag heb ik een jongenskaartje voor jullie!
Met het geweldige papier van Echo park, 
vind het echt helemaal geschikt voor een jongen/mannenkaart :-)
Deze leuke muis is een stempel van Whimsy Stamps, 
genaamd "Birthday Cup Mouse"
Er zijn ook nieuwe stempeltjes van Whimsy binnen gekomen
bij Krea Teja en ze zijn weer héél leuk vind ik!!



Voor de rest heb ik nog bruin lint gebruikt, 
plaksteentjes, touw, houten sterretje!
En de 21 heb ik uitgeknipt uit een vel papier van 
Echo Park " This & That".




Nog een hele fijne zondag!! 

15 opmerkingen:

  1. een grappig en lief kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en lief kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk jongenskaartje Anneke!
    groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier wil ik nog even zeggen dat het een gave jongeskaart is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart Anneke!
    Erg mooi gemaakt!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Anneke! Great colouring, image and sketch too. I do have to say I really like the look of your blog - the design is so summery and feel good!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuke jongenskaart hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie vrolijke kaart Anneke met een schattige stempel! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje! Erg leuk afdrukje. Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke , erg gaaf jongens-kaartje !! Leuke stempel en gaaf ingekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje, en ik vind het papier en het sterretje echt geweldig voor een jongenskaart. Knap gedaan.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke