vrijdag 1 juni 2012




Hoi allemaal, 
Vandaag is het mijn beurt om iets te tonen op 
het Krea Teja blog! En geïnspireerd door het warme weer 
van de afgelopen week, heb ik dit leuke stempeltje gebruikt :-)
Het stempeltje is van motivet en ze staan nog altijd in de koopjeshoek!

Het papier is van Little Yellow Bicycle "Boardwalk", 
zo'n vrolijk vakantiepapier! Vinden jullie niet??
Voor de rest heel simpel gehouden met een stans
van magnolia en de swirls van Joy Crafts!
Schelpjes uitgesneden met mijn cricut!
Dan heb ik ook hier en daar wat "waterspetters" gemaakt!
Met glossy effect ...


Nog een heel fijn weekend!



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke zomerse kaart!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je mooie, zomerse kaart net al op het Krea Teja blog bewonderd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk en zonnig kaartje is dit , Anneke ! Leuk stempel en gaaf gekleurd met je Copics. Ik wens je alvast een fijn weekend en een mooie verjaardag. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers kaartje. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en die waterdruppeltjes zijn erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende vrolijke kaart !

    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this card really made me smile! I feel happy looking at this adorable hippo!

    Maya xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vrolijk zomers kaartje! Super.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke