woensdag 25 april 2012

Pas op! Rijbewijs behaald ..




Hoi allemaal, 
vandaag heeft mijn jongste schoonbroer zijn rijbewijs behaald
en dat verdient een kaartje he :-)

Ik vond dit schitterende prentje op het internet 
dat ik heb gebruikte voor mijn kaartje!!
Het papier is echt geschikt en is van My Minds Eye
"Away we go", heel leuk met die auto'tjes erop :-)

Dan heb ik ook nog een paperclip gebruikt
en daarboven op heb ik het prentje
"Pas op! Rijbewijs net gehaald" op gekleefd !!
Vond het heel erg leuk bij de afbeelding passen :-)
En dat heb ik bewerkt met een glanslaagje erop, 
zodat het een echt bord lijkt!





Ook doet mijn kaartje mee bij:
*Simon Says Challenge: Anything Goes
 
 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Nog een hele fijne avond

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk Anneke! Met die nieuwbakken chauffeurs weet je maar nooit ;)

    groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje ! Het bord aan de paperclip vind ik echt leuk zeg !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anneke,
    Je kaartje zit echt heel knap in elkaar! Die paperclip vind ik super goed gevonden! En wat leuk in plaats van een stempel een stripverhaaltje gebruiken! Dat papier is inderdaad echt enorm leuk!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Leuk kaartje heb je gemaakt, heb met het zelfde plaatje voor mijn neef ook een kaartje gemaakt vorig jaar.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en grappig kaartje heb je gemaakt.
    De paperclip vind ik ook heel leuk erbij passen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk geinig kaartje. Nu maar hopen dat je zwager wat rustiger rijdt dan deze examenkandidaat!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,

    wat een leuke kaart zeg! De afbeelding is super komisch en dat papier erbij, helemaal leuk!
    Het leuke bordje is ook top!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, leuk gedaan zo met die paperclip erbij.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke , hele originele en grappige kaart !! Het papier matcht erg goed bij de afbeelding. Het bordje ook super gemaakt en net echt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk gemaakt Anneke! Ik moet binnenkort 3 van zulke kaartje maken als het goed is! Nu heb ik al een beetje inspiratie uit jou kaartje!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk Anneke!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk, toepasselijk kaartje!! Leuk gedaan! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een heel leuk afbeeldinkje, en je heb er een mooie kaart van gemaakt hoor!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superoriginele kaart Anneke! Leuk die combinatie van plaatjes, papier en het 'bordje'.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke