zondag 20 november 2011

Schudkaartje ..



Hoi allemaal,
dit weekend heb ik eens een schudkaartje gemaakt!
Ik had al het materiaal nog liggen want toen ik 9 jaar was
maakte ik deze schudkaartjes echt heel veel :-)

Hij stond al een tijdje op mijn lijstje om nog eens
te maken, en hier is die dan :-)
Het is een kerst schudkaartje geworden!
Met een afdrukje van Whiff of Joy, zo'n lief muisje!
Het papier is weer van Maja Design,
lint van Maya Road erg leuk om zo een extra "touch"
aan je kaartje te geven :-) hihi...
Dan nog een bloemetje, brad en mijn pearlpen natuurlijk !!



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?



Nog een hele fijne avond!

18 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schatje geworden Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Anneke.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Leuk schudmateriaal, kraaltjes?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schudkaartje vind ik ook altijd zo iets speciaals hebben. Jij zal er al wel goed mee weg zijn als je ze al maakte als je 9 jaar was.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje.
    Zo een schudkaart vind ik altijd zo leuk!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    Ik vind ze zo geweldig die schudkaartjes! Ik zou ze ook eens willen maken, maar ik lijk er nooit toe te komen. Tegenwoordig zie je ze weer veel op blogs voorbij komen en die van jou is ook een leukerd! En het stempeltje is ook een leukerd, heb hem ook in mijn collectie zitten :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    ik vind het een schatje!! De afbeelding is erg leuk en een schudkaart doet het bij mij altijd goed.
    Tjee, dat je dat al deed toen je 9 jaar was. Zie je vooruitgang?

    ;-))

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooch wat een schattig kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk dat je zin hebt gekregen om een schudkaartje te maken ! superleuk resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    Wat leuk een schudkaart, die zie je niet zoveel meer ! Daarom denk ik extra leuk om te maken en om te zien ;)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke , wat een mooie schudkaart !! Ik heb me daar nog nooit aan gewaagd....Toch maar eens doen , want het resultaat is erg leuk. Lieve stempel heb je gebruikt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuk, vrolijke schudkaart Anneke! Ik vind ze ook altijd leuk maar om te maken minder. Misschien moet ik het gewoon wat vaker gaan doen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk kaartje Anneke, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,

    Een leuk kaartje is het geworden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk , vrolijke schudkaart Anneke
    Ik heb me daar nog nooit aan gewaagd....Toch maar eens doen , want het resultaat is erg leuk
    En het stempeltje is ook een leukerd

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke